Ετικέτες

, , , , , , ,

Luke Scwartz

Τα βάζει με όλους ο FullFlush1

Από της 14  έως της 18 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί το Premier League IV από την PartyPoker με buy-in $100.000 (δείτε σχετικό άρθρο εδώ). Το παρόν θα δώσουν πολλοί διάσημοι επαγγελματίες παίκτες πόκερ, μεταξύ των οποίων και ο εκκεντρικός, συνήθως καυστικός Luke «fullflush1» Schwartz, γνωστός επίσης για την κόντρα του με τον Tom Dwan και για το γεγονός ότι λέει αυτό που σκέφτεται.

Παρακάτω είναι τα σχόλια του για τους παίκτες που θα αντιμετωπίσει στο Premier League IV μεταφρασμένα από ένα email που έστειλε στο blog της PartyPoker.

Phil Hellmuth – Όλο λόγια είναι. Κέρδισε πριν 20 χρόνια σε πολύ «αστείο» field.

Tony G – Σαν τον Hellmuth σε γλώσσα και ικανότητες

David Benyamine – έχω ήδη βρει τα αδύναμα του σημεία.

JC Tran – το κέρδισε πέρσι αλλά το field ήταν έυκολο.

Rolande de Wolfe – οποιοδήποτε κέρδος και να βγάλει θα πάει να καλύψει τη χασούρα από το κινέζικο πόκερ την περασμένη εβδομάδα

Yevgeny Timoshenko – δεν κάνει λάθοι αλλά έχω την εντύπωση ότι τον έχω.

Daniel Negreanu – απόλυτος θρύλος. Ο δεύτερος αγαπημένος μου παίκτης, μετά από εμένα εννοείτε.

Vanessa Rousso – ποτέ δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά μεταξύ αυτήν και το άλλο κορίτσι που παίζει πόκερ που έπαιξε στο American Pie

Doyle Brunson – προφανώς πρόκειται για θρύλος αλλά δεν είμαι σίγουρος αν μπορεί πλέον να ανταπεξέλθει στην ταχύτητα την δικιά μου, αλλά υποθέτω ότι τον Phil και τον Tony τους έχει.

