Το ξέρω ότι σε έχουμε μπερδέψει λίγο στην Ελλάδα. Έχουμε και εμείς ένα διχασμό, οι μισοί λένε ότι έρχεσαι τα Χριστούγεννα, οι άλλοι μισοί την Πρωτοχρονιά. Εγώ απ’ ότι κατάλαβες είμαι με τους τελευταίους, εξ ου και το σημερινό γράμμα.

Απόψε που θα έρθεις Άγιέ μου, θέλω να μου φέρεις ένα και μόνο δώρο. Να γλιτώσω από την περιέργεια που με έχει φάει.

Θέλω το όνομα του επισκέπτη μας από την Ιαπωνία. Ή των επισκεπτών, δεν ξέρω αν είναι περισσότεροι. Γλίτωσέ με από την αϋπνία και το άγχος, από αυτό που έχει κολλήσει στο μυαλό μου και δεν με αφήνει να σκεφτώ τίποτα άλλο!

Σε ευχαριστώ.

ΣΣ: Για να καταλάβεις και εσύ και να ξέρεις τι λέμε με τον Άγιο, το site του PokerNostra, (πάτα βρε το λινκ, δεν είναι κόπος. Ορίστε, αυτό είναι το site) έχει έναν ή δύο επισκέπτες από την Ιαπωνία. Ναι, από την Ιαπωνία. Εμφανίζονται από διαφορετικές πόλεις (Τόκιο και Sakai), αλλά δεν ξέρω αν είναι ο ίδιος άνθρωπος που ταξιδεύει ή όχι. Όπως και να έχει, καλό μου Τζαπάνι, κάνε μου αυτή τη χάρη αν διαβάζεις αυτές τις γραμμές. Εμφανίσου. Με έχει φάει η περιέργεια. Πες μας την ιστορία σου. Πώς κατέληξες στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου; Παίζεις πόκερ εκεί; Πας ποτέ στο Μακάο; Έχεις παίξει με τον Dwan;

Τόσες απορίες…